شرکت فرازکاویان

ساخت وبلاگ

پرده هوا وسیله ای است که از فن استفاده می کند و برای جدا کردن کارآمد دو محیط مختلف ، بدون محدود کردن دسترسی افراد یا وسایل نقلیه ، مانع هوایی نامرئی بر روی درگاه ایجاد می کند.

صفحه نمایشگر صرفه جویی در مصرف انرژی پرده هوا ضمن محافظت از آب و هوای داخلی و افزایش راحتی افراد ، پرده هوا  باعث کاهش 80٪ هزینه های گرمایشی و سرمایشی می شود.این هوا را از آفت و حشرات ، گرد و غبار ، هوا ، آلودگی ، بو ، بو و جلوگیری از پیش نویس ها و ورودی هوای سرد یا گرم تمیز می کند.

عملکرد پرده هوا براساس جت با سرعت زیاد هوا است که تمام دهانه ها را در بر می گیرد. پرده های هوای گرم در هنگام عبور از صفحه هوا ، راحتی را از طریق جت هوا به وجود می آورد و به حفظ درجه حرارت در ورودی کمک می کند.

تمام مطالعات و آزمایشات ثابت کرده است که پرده هوا مؤثر است. هنگامی که یک پرده هوا کارآمد به خوبی نصب شده باشد ، موجب صرفه جویی در انرژی زیادی می شود و در عین حال مناطق ورودی از نظر شرایط جوی ، راحت و عاری از  حشرات ، بو و غیره محافظت می شوند.

نمودار پیشرفته محاسباتی سیال دینامیک CFD ساخته شده توسط UPC (دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا) کارآیی پرده هوا را به وضوح نشان می دهد.

وضعیت پرده هوا:

درب محافظت شده با پرده هوا جت هوا پرده هوا قرار داده شده در بالا ، به وضوح گرم و سردی منطقه را در دو منطقه حرارتی تقسیم کنید. پرده هوا محیط داخلی را در دمای گرم راحت نگه می دارد و از نفوذ هوای سرد از خارج جلوگیری می کند. در این وضعیت دوم ، پرده هوا تا 80٪ از انرژی داده شده توسط بخاری که در دیواره سمت چپ قرار دارد ، صرفه جویی می کند.

نکته مهم: پرده هوا با طراحی ضعیف ، واحدهای منتخب اشتباه (کمتر قدرتمند) یا نصب ناکافی باعث از بین رفتن بخشی یا حتی همه مزایا می شوند و از درب محافظت نشده بدتر می شوند.

 

پرده هوا می توانند مستقیم یا کمربند باشند. متداول ترین انواع پرده هوا  گریز از مرکز ، محوری و متقابل جریان است.

برخی از پریزهای هوایی و / یا لاملها قابل تنظیم هستند تا عملکرد پرده هوا را مطابق با هر موقعیتی افزایش دهند.

پرده هوا  گرم دارای کویل (برقی ، آب سرد / گرم ، بخار ، گاز غیر مستقیم یا مستقیم ، انبساط مستقیم و غیره) برای گرم کردن یا خنک کردن جت هستند. از پرده هوا برای گرمایشی برای جلوگیری از احساس هوای سرد هوا هنگام عبور از در ورودی و همچنین برای گرم کردن حجم هوای ورودی در ورودی استفاده می شود.

بیشتر پرده هوا به صورت افقی و در قسمت بالای باز نصب می شوند و هوا از بالا به پایین درب بیرون می رود. پرده هوا عمودی را می توان در یک یا هر دو طرف درب نصب کرد. نصب افقی یکپارچه پرده هوا در کف از نظر ترمودینامیکی و در عین حال گرانترین مورد برای نصب و مشکل ساز است که در آن تردد عابر پیاده عمومی به دلایل واضح از کنار در ورودی عبور می کند. بنابراین فقط در برخی از برنامه های کاربردی ویژه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پرده هوا: غیر چرخشی یا چرخشی. پرده هوا غیر چرخشی هوا را به محیط زیست تخلیه می کند. در غیر این صورت چرخه جمع آوری و بازگشت هوا از هوای تخلیه شده. چرخش هوا پرده ها کارآمد تر هستند اما به دلیل هزینه های کم بیشتر نصب ها غیر چرخشی است.

شرکت فرازکاویان...
ما را در سایت شرکت فرازکاویان دنبال می کنید

برچسب : پرده هوا, نویسنده : faraz farazkaviyan بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 14:51

پرده هوا دیواری از هوا تولید می کند که توسط فن های اسپیسال شده و تخلیه جهت مناطق جداگانه فشار یا دیفرانسیل دما ایجاد می شود.

پرده هوا این کار را انجام می دهند و در عین حال:.

با جلوگیری از انفجار هوای سرد هر بار که درب باز می شود ، سطح راحتی دما را حفظ کنید

با تهیه ورودی های بدون مانع و در نتیجه ایجاد خطوط دید روشن و کف خشک برای افراد و حرکت محصول ، ایمنی را افزایش دهید

با صرفه جویی در گرما در ماه های زمستان یا هوای مطبوع در ماه های تابستان ، هزینه انرژی را صرفه جویی کنید (پرده هوا معمولاً در سه سال اول در پس انداز انرژی خود را صرف می کنند)

پرده هوا ورودی مشتری:

با روکش پودری ، پوسته فولادی گالوانیزه برای ظاهر و دوام تولید می شود

مجهز به تیغه دمنده جریان از راه دور هستند که دستیابی به موفقیت در زمینه کنترل نویز پرده هوا است. می تواند ضمن جلوگیری از دامنه فرکانس های زیاد صدا ، جریان هوای حجمی زیادی ایجاد کند. در نتیجه یک پرده هوا  بسیار کارآمد با عملکرد آرام است.

تحقیقات نشان می دهد که در صورت باز بودن یک درب 10٪ مشتری بیشتری وارد می شود.

پرده هوا نه تنها تضمین می کند که سرما در زمستان در خارج از خانه باقی بماند ، بلکه تضمین می کند که هوای خنک شده در تابستان در داخل آن باقی می ماند. علاوه بر این ، پرده هوا گرد و غبار ، دود ، حشرات و گرد و غبار را در بیرون نگه می دارد.

برای تصمیم گیری صحیح درمورد اینکه پرده هوا مستقر شود و پرده هوا از چه نوع / مدل انتخاب شود ، نیاز به ارزیابی زیر است:

مزیت اقتصادی

مزیت روانی

هزینه انرژی

سرمایه گذاری

مزیت اقتصادی

یک درب باز مشتری را دعوت می کند و اطمینان می دهد که مشتریان بیشتری وارد تجارت شما می شوند. پرده هوا از آزاردهنده جریان هوا جلوگیری می کند و باعث می شود مشتریان بتوانند مدت بیشتری در فروشگاه / شرکت شما بمانند.

کارکنان خود را در فروشگاه / شرکت احساس بهتری می کنند. به طور خلاصه ، استفاده از پرده هوا امکان گردش بیشتر را فراهم می کند.

مزیت روانی

ورودی اولین برداشت از فروشگاه / شرکت شما است. راه حل های طراحی پرده هوا سهم خود را در اولین تصور ارائه می دهد. پرده هوا ما با تکنیک متمایز می شوند ، عملکرد و طراحی را با هم ترکیب می کنند.

هزینه انرژی

درب باز به دلیل تلفات زیاد در انرژی هزینه های زیادی خواهد داشت. یک پرده هوا در برابر این تلفات پیش می رود. پرده هوا ما به گونه ای توسعه یافته اند که در مقایسه با کاربرد پرده هوای سنتی تا 40٪ صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد.

سیستم محفظه فشار قوی پرده هوا تضمین می کند که همان توانایی محافظ ، هوای کمتری نیاز به گرم شدن دارد. هوای کمتر به معنای مصرف برق کمتر است ، اما هزینه ورودی 100٪ محافظت می شود.

شرکت فرازکاویان...
ما را در سایت شرکت فرازکاویان دنبال می کنید

برچسب : پرده هوا , سیستم محفظه فشار قوی پرده هوا, نویسنده : faraz farazkaviyan بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 27 شهريور 1398 ساعت: 20:00